15 september 2009

screeningtesterna imorse gick nog bra faktiskt .. hade diktamen och ordförståelse .
sen vare svenska .. rätt chill . skulle börja förbereda min muntliga redovisning .. haha . men det gick ju sådär . x) slutade med att jennie & amanda satt och skrev / ritade på mitt papper .. haha . hann bara skriva överskriften .


"jag gillar glass !
.   ÄLSKAR
"
jomen det blir en najs redovisning va?


och så självklart ett porträtt av mig .. idolbild, hallå?!

aja .. sen vare lunch och sen mis . misen var ganska dryg .. fast satt och målade mestadels av tiden . haha , alltså .. hela klassen gjorde det .. vi skulle typ ha färg i häftet ? aja .
sen vare biologi .. men det fanns ingen data över till mig . så jag fick sluta tidigare ! haha . fedt värt !

sen jag kom hem har typ inget hänt .. mår piss vafan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0