hdff - aik

matchen var typ inte spec kul idag .. hade två a-lagsspelare, två b-lagsspelare och resten vårat lag . vi var sju försvarare - sjukt onödigt . vafan ska vi med sju försvarare till ? jeje , kommunikationen var inte spec bra och rörelsen var inte heller på topp . jag tycker inte det känns som att vi riktigt försökte idag . det var lite tråkigt .
för de som inte visste så var det inte seriematch idag .. det var viktoriacup - som a-laget skulle spela egentligen, men de tackade nej . så vi tog den , en utmaning lixom .. viktoriacup är en "handikapp-cup" .. dvs att om ett div 1 lag möter ett div 4 lag får de laget som spelar i div 4 fyra straffar .. och eftersom vårat a-lag spelar i div 2 och aik i div 3 så fick de en straff som de satte . sämst .. iaf . matchen slutade 4-0 . jag är inte nöjd. visst, vi gjorde en del bra saker och de är ändå ett a-lag medan vi inte är det, men vi kunde bättre och det vet jag . men pierre verkade ganska nöjd, så aja ..
sitter vid pappas data för jag stängde av min och kom på efter att jag lovat att skriva och han vill ha tillbaka sin data nu, jag ska sova och jag orkar inte skriva om något annat . haha , iaf .

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0