shaaaaaafan

okej, jag börjar med igår .
jag duschade ju, och precis när jag kmr ut ur duschen ska vi tydligen åka . det kändes ju nödvändigt . haha , kom te västerås och vi bytte om te träning .
vi körde först två uppvärmningsövningar , sen tvåmål, rätt najs ju .
sen blev det straffar , men det var jag inte med på (a) . sen blev det smålagspel . as chill träning . och tidningen var och fotade medan vi spelade . man blev ju säkert skitsnygg - eller inte . haha .
men igår blev det te att säga hejdå te sandra borschke , asså, visst. jag har inte spelat där så länge, men jag kommer fan sakna henne och det suger stenhårt om hon inte kommer tillbaka te nästa säsong . idag åkte hon hem te österrike . asså. fan , jag blev fan aslåg när jag fick veta .. var lite halvdeprimerad hela kvällen igår och lite under hela dagen faktiskt .. hon är en av de få jag redan lix fått band med under den här korta tiden .. *det är våran målvakt för de som inte visste*
först visste jag ju inte att det kanske blir sista gången vi ses , jag bah gick ut ur omklädningsrummet för att åka hem, så står petra *lagkaptenen* och sandra där .
petra bah; "have a great summer! and work on yourself! workworkwork!"
så kommer sandra bah; "yeaaah, WORKWORKWORK!" *peka på mig*
petra bah; "you're a good young player and u can go far, just work on yourself"
så börjar hon snacka med amanda .
då kommer sandra fram te mig och bah ;"you've been a good defender!" *krama*
jag bah; "aren't u coming back ?"
sandra ; "i don't know" *kramas igen*
sen bah stod vi och kolla på varandra och hon bah; "don't cry"
shiet, jag måste sett fedt chockad och ledsen ut .. jag blir fan deprimerad bara av att tänka på det .
*bjuder på hemskt fula bilder på mig, bah för att lix.. *

sandra&jag

petra&jag



men ja , petra kommer ju tillbaka nästa säsong, det är najs . det värre med gini och sandra lix ):
sen blev det duscha igen . asså, isch . jag börjar bli trött på att duscha . jag duschar hela tiden vafan ..

och jag måste berätta ngt , te hg nästa termin, när jag flyttar te västerås .. det är ju meningen att jag ska bo med frida ahlerup <3 , men jag pratade med åby igår . hon ska också gå på hg , så jag frågade om hon skulle bo själv eller hur hon ska göra , hon bah; "asså, det vore ju skönt att bo med ngn , men jag känner ju ingen ."
men vi snackade en del och nu kanske jag ska bo med både ahlerup&åby . sjukt najs ju <3

idag då . vaknade vid typ elva , varit hemma idag också . satte mig upp i sängen och blev direkt på sjukt bra humör . vafan - asnajs väder idag :D gick upp och käkade en jordgubbspaj och typ en fjärdedels tacopaj x)
sen gick jag ut på promenad , det är ju vaaarmt ute :O jag blev på massa härligt humör . <3
sen komjag in och .. DUSCHA . vafaaaan :O
men nu sitter jag och väntar på att snoris ska ringa, hon skulle bah käka och sen ska vi ut med hennes hund och sen på promenad (H)
haha, det är våååår och jag får inte nog . (a)

men nu ringde snoris . vi ska gå nu . men när jag kommer in kan jag lägga in lite bilder jag tog när jag var ute och gick på dagen , om det blev ngr bra asså ;O
men tjing så länge ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0