promenix ^

jag bah måste berätta . hahaha , jag skulle ju gå ut och gå med snoris&hennes hund - och så skulle vi upp i skogen . så går vi över vägen och så ska jag visa ngr kort på min mobil , då bah drar alva *hunden* . hon bah springer över vägen , snoris springer efter , jag står kvar och asgarvar . HAHA , så jävla bäst . hundfan bah springer hem. HAHAHAHA . jag dog .
sen när vi hämtat alva ska vi gå tillbaka , men tror ni inte vi typ trilla och dog i backen eller? snooooorhalt x)

men iaf , går in med alva och sen går vi ut och bah snackar ^
sen hem te henne för att hon ska käka ,men det slutade med att vi båda två åt (H) . jag ääälskar carinas spaghetti&köttfärssås . (a)

sen gick vi ut och gick i skogen , HAHA . vi gick fan i över en timme . duktigt av oss . men samma sak här . snoooorhalt . så jävla bäst . snoris typ trilla i en backe och typ rulla runt. HAHA . ni skulle sett , så jävla bra x)
men ja , sen blev det tillba hem te mig för att jag skulle käka . det är typ allt som hänt idag ^
det blir ingen skola imorgon heller ^^
jag ska nog fan gå och lägga mig snart , är astrött ^^

natti (: <3

Kommentarer
Postat av: Joakims

ahahahahha, skönast hund :) Duktiga ni är, ni orkade gå länge ;D

2009-03-18 @ 22:24:26
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: sudd

haha, vet (H)

2009-03-19 @ 02:31:12
URL: http://suddfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0