shieeeeet asså

typ hela förra veckan hade jag feber, i helgen hade jag typ feber och feeeeta huvudvärken . söndagskväll mådde jag bra , trött bah . vaknade måndagsmorgon med ont i halsen, men det gick efter ngn timme bah, men sen när jag kommer hem från skolan fick jag helt sjukt ont i halsen, vaknade imorse med ännu värre halsont, typ dog. ingen röst har jag heller. asså, vafan . palla lix .. kanske har feber nu igen också , huvudvärk har jag iaf . det är daaaaamp . men har varit hemma från skolan idag . vaknade vid ett . satte mig vid datan och lite, just nu sitter jag och äter frukost . ska duscha sen .

fick precis veta av mamma att vi nog ska te västerås ikvl iaf, för .. tidningen kommer dit :O de ska fota och intervjua . man bah; whaaa :O
jeje, det blir najs . (H) om det blir träna vet jag dock inte . men antagligen eftersom jag redan är där då .. sen om det är så jävla bra och träna såhär vet jag inte . men ja . det blir som det blir .

jag typ knarkar sönder "segertåget" , haha . (a)
men nu ska jag duscha och grejjer ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0