fööödelsedagen .

jag åkte och handlade med mamma strax efter jag fått höra av alma att jag var tvingad att gå ut , annars skulle de kidnappa mig . jeje . medan jag satt och käka kommer snoris tillbaka och efter maten fick jag presenter av snoris . en t-shirt och sanning och konsekvens snälla versionen (fick elaka versionen i julklapp av henne)


tack snoris ( :

av mamma fick jag "14 år till salu"


sen har jag fått pengar av mormor&morfar, presentkort av bror och så ska jag iväg och handla med syster .
fast vi har inte firat mig idag , så det kommer la .. imorgon innan träningen ska jag&pappa åka och köpa hockeyhandskar också , mina är för små så får ett nytt par i födelsedagspresent .

men tillbaka till saken , när jag käkat och så blire ut med snoris&alma då . först blir jag påtvingad en rosa partyhatt typ :O sen helt plötsligt har jag 19 ballonger fastsittandes i mig. HAHA . fan vad snygg jag var ,bilder kommer längre ner.
vi åkte typ runt lite överallt, fan vad alla kollade asså. haha x) sen kom vi till trångsund och alma ville självklart in i ishallen, eller som hon kallade det; hockeysalen . men jag vägrade och vi gick runt där som de töntar vi är och så helt plötsligt kör det förbi en bil och en kille sticker ut huvudet och skriker, haha . damp. snoris vinkar och kanske hundra meter framför oss slår de på tvärnit . vi vänder och börjar skrika och springa av ngn anledning och då vänder de och kör efter oss. haha :O så vi fick springa in på en tomt och gömma oss och då sprängdes typ alla ballonger. HAHA . allt blev typ kaos . vi började gå tillbaka mot stationen för att dra hem, ser hur tåget åker och yes lixom. tåget går varje halvtimme och alma är sen hem . ingen buss går heller . så vi blir sittandes där i en halvtimme och åker sen hem .
kom hem typ halv 12 och dagen har fan varit lyckad . tack för en feting najs födelsedag lixom (: <3
nu sitter jag här och käkar daimtårta . ska snart ta bort sminket och lägga mig . men först .. bilder . mih <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0