12 mars

hände typ inget speciellt idag i skolan, tulpanerna kom. wohoo lix ..
efter skolan var jag med snoris . suprise,suprise . vi typ spelade , haha . sen regjorde hon mitt sår ,som sitter på mitt smalben och är orsakat av en skridsko *AJ* , mot min vilja, jag fick seriöst typ panik . gör ju ont så in i helvete . :O inte använt alsolsprit , eller vad det heter , på typ ett halvår? om inte mer .. ;O hemska saker.
nu ska jag typ packa och grejjer , imorgon direkt efter nationella proven åker jag till göteborg för att spela hockey med västerås . det blir najs , skriver antagligen om det när jag kommer hem .. på söndag . ni får undvika att sakna mig så mycket ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0