11 mars

idag hade vi bara bild, läs och engelska . engelskan sög , annars var det rätt lugnt .
jag blev pyntad av snoris och alma, de sjöng på bilden och jag fick en cocosboll i cafeterian . FAN VAD NAJS .
jag är ärligt förvånad över hur många som kmr ihåg min födelsedag . blivit bombad ;O

efter skolan följde vi med milen och hämtade en jacka och hennes skor , sen blev vi sittandes på ett tåg ett tag .. orkar inte berätta om det .
kom hem te snoris och så skulle hon sjääälvklart baka , så jag gick och sov på hennes mors säng (H) . feta huvudvärken asså. sen käka vi toast&chokladrutor , sen bidde det hem te mig för att kolla på house . men snoris rymde efter ett tag .. fedt synd ,

och så ska min underbara tradition förstöras idag också . jag har haft hockey - träning eller match - varje födelsedag, nästan för alltid lixom .. och så bah har jag feber? asså, DRIV INTE . sjukt viktig träning också . sug . men ja , ..

nu sitter jag här vid datan och tkr synd om mig själv för att jag har tråkigt . inte fan kmr ngn och grattar idag heller eftersom jag inte skulle va hemma x) suuuug . haha . uppdaterar senare ikvl kanske.

Kommentarer
Postat av: Joakims

HAHAHAHAH feber, jag menar det är jätte synd om dig (A);)

2009-03-11 @ 17:21:24
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: sudd

ursäktaursäkta, SKA DU HA SPÖ?

2009-03-11 @ 17:22:14
URL: http://suddfan.blogg.se/
Postat av: Joakims

nej nej ;)

2009-03-11 @ 19:53:07
URL: http://wannabemouli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0