underbart

mor&far fick lite gjort här idag. mamma sydde upp gardinerna och strök de och pappa lagade min byrå och började med rullgardinen. men ngt med den som var trasigt så han ska fixa det nästa gång de kmr. mamma hade också köpt lite tomtar och så hade hon med sig paket till min julkalender så nu blire ett paket per dag (a) lovely.
kassie var med upp hit också btw. jag gick ut på en halvlång prommis med henne medan mamma och pappa höll på i lägenheten. ganska mysigt faktiskt (y)
sen när jag kom hem satte jag upp smällkaramellerna i fönstret och sen drog jag och mamma och köpte pizza, haha.
sen typ drog de. härligt att träffa de iaf (y)
efter de drog så duschade jag och sen har jag spederat resten av kvällen framför tvn, såg vägen till lycka eller vad den hette, med will smith, jag älskar will smith, så jävla bäst ! jeje. satt på golvet och tittade medan jag slog in julklappar. fan vad fint !
börjar få riktig julkänsla nu asså.  nästan handlat alla julklappar också.
är på riktigt bra humör faktiskt, livet leker ibland (;

nu sitter jag på golvet med choklad och cola, tittar på grannfejden och njuter av att se alla fina julklappar i ögonvrån (a)
huuhu, puss på't !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0