sthlm i helgen

det blir fan aldrig mkt till att blogga när jag är i sthlm- men jag ska väl köra lite update.

fredag - hände inte mkt. åkte lastbil med pappa till sthlm , var med snoris.

lördag - körde lite styrka, sen vare dusch och sen åkte jag och hämtade ut min mobil som varit på lagning i typ en månad och sen till apoteket. pappa skulle till clas ohlson också. sen till förrådet för att hämta julsakerna. sen när jag kom hem vare käk och sen drog jag till snoris. efter ett tag kom totte också. trevligt vare.

söndag - idag körde jag lite styrka på morgonen följt av en dusch såklart.
sen kom snoris över och hon dammade hela mitt rum. haha. medan jag städade på alltså. och det var faktiskt hon som erbjöd sig bara för att det skulle gå fortare.
sen gjorde jag julfint i mitt rum . sen drog vi hem till snoris där vi gjorde kola typ. haha
sen drog jag hem och plugga fram till maten.
efter maten sen orkade jag inte plugga mer så då blev det tv tills vi skulle åka.

nu sitter jag hä'r och har kollat lite i skolkatalogen och på fb och så.
nu ska jag typ duscha (igen) och sen är det plugga lite för att sen sova.

har ju sovmorgon imorgon. det har sina fördelar att va skadad, blir ju ingen hg. huhu.

iaf, blev ett rörigt inlägg. lev me't (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0