najsnajsnajs

idag blev det ingen skola då jag vaknade med 39.2 i temp. så jag somnade om och vaknade vid tolv typ. febern hade då gått ner och jag började gå upp för att fixa mig frukost.
när jag ställde mig upp och kollade ut genom fönstret märkte jag att det snöat fedt mkt ;o det är fedt mkt snö :D:D <3

men så kom signe för att lämna mina böcker (y) hon stannade medan jag fixade mig och käka och sen drog vi till stan där vi kollade efter julklappar. jag fick två köpta. en till signe (jag rymde och köpte den medan hon testade tröjor) och en till mamma (:
nu är jag typ klar. kanske ska köpa ngt mer till mamma bara.

sen åkte vi vidare till rocklunda för att titta på dam2's föräldramatch. kul vare !
efter det skjutsade pillan hem och och vi har käkat kyckling och ris (y)

nu sitter vi här och signe gör klart svenskauppgiften, som jag redan är klar med (y), och jag kollar lite på datan.
hon ska sova här alltså (:

jag sitter med ett glas julmust och har mina nya sockor på mig, köpte idag (h), fast önskar mig fortfarande nya (;

sockor 129:- från cubus, fedt mysiga (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0