mys

tudels ppl.
igår drog jag till skolan ( på en fredag? :O i knoooow. wieeerdoo . mene asså . haha ) . haha, nejnej. men jag var tvungen att skriva läsförståelsen som jag missade. kursprov u know. tror det gick ganska bra faktiskt (:

efter det drog jag till stan och mötte upp amanda (: vi drog och käkade . jag åt grekisksallad (a) gott. hihi
sen gick vi runt lite på stan och jag köpte ngr julklappar . köpte också vantar och nagellack till mig själv (y) underbart (:
sen blev det fika och en massa flum, haha. fedt trötta vi var (y)
vid fem-sex där ngn gång drog jag hem efter en heldag på stan med amanda.
när jag kom hem blev det pannkakor. SUPERMEGAGILLA som camilla hade sagt ;)

sen kom anton och kevin och jag var med de hela kvällen typ.

imorse blev jag väckt 07.30.. stackars mig. fedt hemskt.
men blev hämtad vid ica av pillan 08.40 och så drog vi till rocklunda för att packa in alla grejer i bussen och åka till kristinehamn.. jag somnade i bussen och sov hela vägen typ.
vaknade när vi var framme av att pettson bah; hej suddaaaaan ! fedt högt typ 1cm från mitt öra. fedt rädd blevja !
men iaf.
det blev värma upp för att sen spela match.
matchen slutade i förlust, men vi varr trots allt bara två femmor och vi slutade ju matchen med bara 3 backar, jobbigt värre !
men jaja. jag fick en tillsägelse och två utvisningar. skulle dock fått mer.
domarna sög och var värsta hemmadomarna ;o men iaf. vi hade sjukt kul, huvudsaken!
men jaja. typ halvsov hela vägen hem från matchen också.. och nu sitter jag här framför tvn och kollar på en film, kul äre ! smsar och är lite halvt på datan. cola, choklad och sms. min kväll är gjord (;
synd att jag har fedt ont i huvet bara.
men jaja. imorgon kanske mamma och pappa kmr! najs värre.
hitills är helgen najs som fan (: men nu ska jag titta på film igen ;o kanske fixa naglarna? blir nog så !
förlåt för ett långt inlägg btw (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0