julmust

vet ni vad jag bara måste säga?

de senaste åren har jag inte gillat julmust. jag  har druckit det på jul bara för att det hör till lix, men har inte dirr gillat det.
så när mamma skulle köpa julmust nu när jag var hemma, jag bah; *suck* jaja.

men asså. det är fan riktigt gott ;o och inte nog med det. värsta julkänsla att dricka julmust.
kanske blir så att julmusten får ersätta colan tills det inte finns julmust att köpa längre. kanske,kanske.


haha, visste ni att julmust är den enda läsk som är en "konkurrent" till coca cola? jag har för mig att det säljs mer julmust än vad det säljs cola. och det var typ ett år som tillverkarna, är det spendrups?, ville jävlas och skickade därför en flaska julmust  i julklapp till coca cola. haha.
sån där onödig info. men aja.

Kommentarer
Postat av: Joakims

hahahha, bäst ;)

2009-12-14 @ 18:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0