jullov

igår, eller ja. klockan är över tolv. så i förrgår var det skolavslutning (y)
efter skolavslutningen drog vi till stan. först var det jag, jeppa, signe, amanda, michaela och jennie. med andra ord alla tjejer i klassen. men sen drog michaela och efter ett tag jennie också.

jeppa, jag, amanda och signe däremot gick omkring ett tag och drog sen och käka lunch. jag fick en julklapp köpt. jojo, jag var ju klar med det. men köpte en sak till till mamma (:
efter lunchen drog jag hem och signe drog och träna.

när jag kom hem så kom jonas förbi och så var jag med honom i ngr timmar och sen skulle han dra ngnstans och precis samma minut som han gick så kom signe.

vi tillbringade resten av dagen med att baka. hahaha. lussebullar, pepparkakor och kola. fyfan vad flum vi var. kul hade vi. god mat blev det också (y) och mjölkrig. jeje.

haha. sen när vi städat och bakat klart och käkat och allt så duschade jag och efter det gick vi ut (klockan 00.42) haha. vi gick till rocklunda och lekte i snön. haha. fan vad kul vi hade. fedt flum och grejer. finns massa videor och bilder från igår. kanske kmr senare.
men ja. kom in vid tre och somande direkt.

imorse gick vi upp och käka och sen drog vi direkt till rocklunda för att kolla på en match.
där träffade vi jeppa och hennes kompis (y)

efter matchen drog vi hem till mig igen plockade fram allt jag ska ha med till sthlm och sen till ica för att köpa frukost till imorgon.

sen drog vi till stan för att signe skulle köpa sista julklapparna. sen följde hon mig till busshållsplatsen och så stod vi där i typ tio min fast hon var tvungen att dra. haha. så söt.
hon bah; jag vill inte gåå..
jag bah; hihi, seperationsångest

men ah. sen gick jag hem och sen dess har jag käkat och typ gjort lite.
fedt rörigt inlägg. men har tankarna ngn annanstans. men iaf. hitills har jullovet varit najs som faaaaaaaaaaan, med undantag för en sak som hände nu på kvällen, men jag hoppas på en minst lika bra fortsättning på lovet (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0