jag suger (:

jag ligger här i soffan och tittar på en video på när jag spelar ngn cup med killarna. filmen är från flera år sen. kanske var tio eller ngt. kanske yngre.
gud var dålig jag var, haha. helt värdelös (;

men iaf. det känns lite som att jag reda bestämt att jag ska få en dotter som ska spela hockey. haha. för jag har tänkt mkt på fina namn, inte bra nu på sistonde utan det har jag gjort i ngr år, haha. och så har jag dessutom börjat tänka på att jag måste säga åt min dotter att börja träna på att skjuta och hålla på med pucken redan från början för att hon ska slippa ta igen så mkt när hon blir äldre som jag måste. asså, haha? är det sånt man ska tänka på när man är 16år? haha. jojo. alla visste väl redan att ajg är lite halvt sajko. men ville bara tydliggöra det lite mer (;
och nej. säger inte att ajg vill ha en unge, det vill jag verkligen inte. inte än på flera år. haha.
men ja. onödigt inlägg. hade bara inget bättre för mig medan jag titta på matchen (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0