jag har mina stunder (y)

idag har jag fan varit duktigast.
i tid till skolan , skrev matteprov och sen data där jag blev klar med uppgifterna man skulle vara klar med (y) duktiga mig.
sen blev jag hämtad på skolan av peo och vi hade "möte" ..
signe fick mina nycklar så hon kunde gå hem till mig så länge. så när jag kom hem så svarar tönten inte i telefon så jag fick stå utanför porten fedt länge, haha !
men aja. en snubbe öppnade till mig tillslut.
så när jag kom in så diskade jag och vi gjorde spaghetti&köttfärs. vi käkade och kollade lite på datan.
sen slängde vi kartonger, tidningar och sopor och gick sen vidare till ica där vi pantade flaskor.
sen skulle vi på promme och jag upptäckte att det hade snöat och då var jag självklart tvungen att göra en snöängel (a). men blev ingen bild eftersom både jag&signe lyckats paja våra mobiler och har reserver just nu (y)
fast pappa berättade faktiskt idag att min mobil är klar för avhämtning :D så kanske får den till helgen (y).
iaf. så jag följde signe till rocklunda där hennes mamma hämtade henne för hon skulle träna.
sen gick jag hem igen där jag städade, diskade efter maten, bytte gardiner och gjorde julfint. sen gjorde jag smällkarameller (a)
det är riktigt fint här nu och jag tkr jag hunnit med en jäkla massa idag.
har precis fixat naglarna också, de är superfina.
nöjd med dagen iaf (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0