hemma i sthlm igen (y)

jag sov i soffan inatt, haha! jag hade lagt upp allt som jag skulle ha till sthlm i sängen och jag orkade inte plocka bort det.
men jag sov fan riktigt bra i soffan (y) somnade till hockeyfilmen och vaknade vid tio imorse, låg och halv sov till typ tolv och låg sedan kvar i sängen och bara titta på tv till typ halv två (y)
då gick jag upp och börja packa ner sakerna. vid två kanske så kom snoris .
vi packade, slog in mammas julklappar och städade iordning lite i lägenheten och tog 19.53 tåget till sthlm (y)
skulle egentligen tagit 19.00 men busshelvetet kom inte så vi missade det tåget. haha, fail !

iaf. fick donken på vägen hem och när vi kom hit vare att bah ta det lite lugnt och sen packa upp.
sen drog vi ut och åkte pulka och lekte lite i snön x) kul vare. kom typ precis in. ska typ gå ner nu och klaga hos mamma över at vi inte har grädde hemma.. jag vill ju ha varm choklad :o

haha! men iaf. sen ska jag nog sova (:
kmr nog inte bli så mkt blogga nu på jullovet. ni vet det brukar inte bli det när jag är i sthlm. men jaja. det får ni leva med (y)

Kommentarer
Postat av: Jocke!

Jag tänker inte leva i en värld utan din blogg!!! NOOO ;(((

2009-12-21 @ 16:39:50
Postat av: Christine Magnusson

Hej! Jag undrar om du skulle kunna ta dig tid att rösta på min bild på www.fotbollsbilden.se Det är bild nummer 5 där det står Christine Magnusson under!



Hade betytt väldigt mycket för mig! En fin julklapp om man säger så (Ni andra får gärna också rösta, så är ni söta!!)



God Jul!

2009-12-21 @ 16:57:48
URL: http://qusans.blogg.se/
Postat av: Ka

vad fin blogg du har :-)

2009-12-21 @ 17:14:05
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-21 @ 17:31:10
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0