massa bilder, haha

igår så sov jag hos signe. huhu, najs. första gången jag var där (y) fast innan vi åkte dit så städade vi min lägenhet, duktiga oss (:

idag så vare jul-os på skolan. var faktiskt ganska kul. utklädnad och så. vi var "julninjor" HAHA- det var tvunget att handla om julen. men ja.. vi är normala? tkr vi har ganska skön klass (y)
jag kunde självklart inte va med på så mkt men var med på lite och gick ju med överallt och kollade. kul vare !
orkar inte gå på detaljer. men som sagt. hade kul .
och så fick vi våra skoloveraller, shortsen och t-shirten idag (y)kan visa bilder. (klicka på bilden för större bild)

som ni kanske ser så är overallen vinröd, vit och svart med silver text, shortsen svarta och t-shirten vinröd och vit.

och sen fick vi ta oss hem, vilket inte var så jävla kul för det var långt och svinkallt. hemskt med kryckor. men tillslut kom vi till stan där vi satte oss på bussen (y)
jag och signe drog till ica och handla och sen gick vi hem.
och när vi kom hem märkte jag att jag fått paket ;d

huhuuu. jag gillart. visste direkt vad det var också (;

chokladen som jag fixat gratisprov till mig och snoris. snoris fick sin för ett tag sen. den här kommer inte i affärerna förns februari eller ngt sånt. värt att vänta fan, svingod !

nu håller vi typ på fixa käk. riktigt najs blire. är jättehungrig och massa god mat (y)

allt för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0