dan före dopparedan

som sagt inte som mkt bloggande ifrån sthlm men ska väl försöka lite (:
orkar inte skriva detaljerat vad jag gjort men varit på långpromenad med kassie varje dag, snoris har såklart varit med.
måndag var jag med martin ett tag och sen med snoris.
och igår klippte jag mig, har lugg igen (y) och sen var jag med snoris, jocke, alex och alma (:

imorgon är det julafton, isch vad najs !
syster min kommer hem idag också (y) trevligt värre lixom (:

idag ska jag typ hjälpa mamma lite. så ska skura båda toaletterna. usch. men vad gör man inte (: så måste jag duscha och gå på långpromenad med kassie. sen när jenny kommer så ska vi göra julgodis och klä julgranen. najsnajsnajs ! jag ska sätta ut lite tomtar också (: fan vad najs det blir ;o

nu orkar jag itne skriva mer (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0