dagens komplimang

julen var najs som fan ! massa presenter som jag är fedt nöjd med !
orkar inte berätta. men jullovet är fortfarande najs som fan, hunnit träffa massa folk, t.ex. min syster och båda min bröder, totte och flera.

gillar livet (; !

idag var jag i västerås för att träna, men drog hem dirr efter !

haha. jag var i omklädningsrummet och höll på byta om efter träningen så hör man petri inifrån ledarrummer bah;
sandraa, går det braaa?
jag bah; jaaa
han bah; blöblöblö
jag bah; vaaa?
han bah; blöblöb
jag bah; men vaa?
han bah; men jag pratar med den här träklubban iställeeet dåå
jag bah; ja, gör det !

sen sa han ngt annat piss som jag inte hörde. så när jag fått av mig uttrustningen sprang jag dit och bah; vad vill duuu?
han bah; jo jag sa det att du är den skönaste jag träffat. du är egen. du är skön, inte som ngn annan.
mamma bah; ja, det finns bara en som hon. det är väl tur det.
petri bah; men hon är skön på sitt eget sätt. hon är.. dte är bara. (han sa massa mer sånt också, men minns inte riktigt allt. det var mest bara det om att jag var den skönaste och att jag var speciell jag ville få med (a))

maaaade my day! tyckte det var urgulligt, varför hör man inte sånt lite oftare (a)? verkligen att det kom ifrån ingenstans också, hihi. som sagt. made my day.
för er som inte vet så är petri min materialare och han är najsnajsnajs ! petriilainen som jag kallar honom (a)

men ja, imorgon är det nyår. trevlans. orkar inte skriva så mkt mer (; puss på nosen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0