woaaah

hej alla (:
är fortfarande sjuk så inge träningsläger för mig idag heller .. apa .
istället blev det till att åka till handen med pappa för att gå till apoteket och djuraffären . sen var det bauhaus och avslutade med ica maxi . åhåå vad kul tänker ni nu . men tja . vad finns det att göra när man är sjuk ? och man ska ju se det ljusa i situationen . i detta fall är det att jag fick det jag behövde från apoteket , dvs ansiktsvatten, läppsyl, anisktskräm, ögonkräm och bus till ansiktet . eftersom jag har varit smart och gått med smink hela sommaren så ser jag ut som ett lik i ansiktet . mindre fint ! och om jag nu ska dra ner på sminket så behövs lite färg, därav bus (; jag fick dessutom ngn grejj på köpet på apoteket . vad det är har jag inte tagit reda på än dock . haha
jag har faktiskt inte haft ngt smink alls idag . helt sjukt . tänk att ajg har varit på så många ställen och igenom heeeela centrum utan smink . galet (: jaja, jag är stolt över mig själv iaf . maha .
ifrån ica fick jag väl inget tror jag .. jo, en TANDBORSTE . maha, sånt gillar vi . min var gammal och dålig . haha . isch .

annars har det inte hänt mkt idag .. kom precis hem . funderar på att gå och duscha och ta han lite om mig själv en stund .
skriver sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0