vi har gått igenom det här en gång . räcker det inte ?

för er som har min bdb ; ja, jag vet att texten ligger där också . men det är av den enkla anledningen att jag inte har en aning om vart den här personen det här handlar om kommer att kolla . om jag ska va ärlig är jag inte ens säker på att * kommer se det . men det är värt ett försök , eller vad säger ni ?

"jag trodde inte att det skulle bli sådär , att vi skulle glida ifrån varandra och att du skulle bli sur"

eftersom du uppenbarligen inte alls vill prata med mig längre för jag ta det såhär .. ärligt .. vad trodde du då ? och nej, jag har inte lagt ngn skuld på dig, som du uppenbarligen försökte lägga på mig . det är egentligen ingens fel . men du har brytit ett löfte, eller hur? har jag inte rätt att bli lite sur över det? ärligt? och att du sen helt plötsligt slutar svara , det är bara omoget . speciellt eftersom jag flyttar snart och vi har inte så många chanser på oss att lösa det här .. eller du kanske vill att vänskapen ska sluta såhär?

"jag har gått vidare, men det kanske du redan har märkt"

jo, jag förstod det, och om jag ska va ärlig är jag jävligt glad över det . det är det jag velat hela tiden . det är inte rättvist för dig . allt jag vill är att vi ska vara vänner . och jag behöver inga draman . och vi har fan redan gått igenom det här en gång , ärligt. räckte inte det?

men som sagt . jag flyttar snart och om du har lust att lösa det här kan du ju höra av dig för jag tänker inte jaga dig . bollen ligger hos dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0