saknat mig ? det vet jag att ni har (:

okejokej .. jag sa att jag skulle dra igång bloggen när jag flytta och nu har jag börjat flytta så .. here i am lix .
allt började alltså i onsdags när jag kom hem från att varit i göteborg och örebro . jag kom hem, packade upp och började sen med hjälp av snoris att packa ner mina saker i flyttlådor, gick till förrådet och hämtade saker och sånt. det gick bra och ganska snabbt var det fixat. sen var det sängen som gällde.
torsdagen bar det av till ikea där vi handlade kuddar, en spegel, galgar, lådor, vitlökspress .. listan blir lång . det var jag, mamma, carina och snoris som var där (: det var rätt jobbigt faktiskt !

fredag var det väckning tidigt för att packa slapkärran och ge sig iväg till västerås .
eftersom pappa helt plötsligt inte kunde för att han jobbade, så fick per, min bror, hjälpa till att lasta på .
på vägen dit satt jag&snoris och tittade på film och carina,mamma&snoris hund alva satt där fram och hade det kul .. haha . stannade på vägen och köpte fika.
när vi väl kom dit träffade vi jimmy, min andra bror, som skulle lämna soffan jag fått av honom och han fick hjälpa till att lasta av . vi fick upp allt i lägenheten och jimmy åkte hem .
vi satte ihop soffan, satte ben på sängen, möblerade, la bestick,tallrikar, glas och allt där det skulle va och packade upp det som gick. snoris dammsög soffan, vi tog en bulle och sen bar det av hem igen.  stannade på vägen och var på donken.

idag - lördag - väcktes man, fixade sig, gick på långpromenad med kassie och sen bar det av till västerås.
vi gick på is idag ! :D fast mådde piss hela dagen - men visst fan skulle jag träna . så vi åkte . kom dit och fick höra att vi skulle ha fystest innan träningen. YES! 'jävla skit' ..
så det blev ut och springa 1.5km som uppvärmning och sen vare beeptest . blev tredje bäst. MAHA , stolt (H)
sen vare lite andra test och så - petri jävlades med mig . haha, som vanligt (;
sen in och byta om inför det 2 timmar och 20 minuter långa ispasset, mådde fortfarande skit .. in på isen, testa grejjerna lite och sen drog det igång .. blev typ sjukt trött direkt (a) var med kanske i en timme och sen gick det inte mer .. klev av och satt och snacka med petri resten ..
skjutsade hem ida, som btw börjat spela med oss nu ! fan vad kul lix ;D , vi spelade tsm i södertälje för ett tag sen ! käkade på donken på vägen, satt och snackade och lite så .
kom hem och skulle gå te snoris för att hämta nycklarna, hittade tobbe på vägen , leker lite med tobbe och sen ska jag sova hos snoris . och imorgon ska jag till västerås igen för att träna . ja, jag vet jag sa till fotbollsbrudarna att jag skulle komma imorgon .. men jag behöver träna hockey imorgon , jag måste lix visa mig .. behöver göra bra ifrån mig så jag kmr med till träningslägret och får spela i riks . det är sjukt nervöst att inte få veta vilket lag man spelar i .. och ska ju iväg te skottland snart och då missar jag ju en del träningar .

men jag känner att det här inlägget blev långt .. inte så detaljerat heller . haha . men det var iaf allt för den här gången . nu ska jag plocka ihop mina grejjer och dra till snoris .
tjing !

Kommentarer
Postat av: IdaaLundstedt

ser fram emot att flytta jaja:D?<3

2009-08-03 @ 00:00:26
URL: http://idahelene.blogg.se/
Postat av: ida

du glömde nämna min otroligt roliga hicka ;)

2009-08-03 @ 21:52:57
URL: http://[email protected]
Postat av: sudd

haha, guldfisk som jag är vet jag inmte vad du pratar om (a) minns inte , när hade du hicka? HAHA (a)<3

2009-08-03 @ 22:31:33
URL: http://suddfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0