utan mina fantastiska brallor är jag värdelös

jag och snoris måste va de tjockaste små snorungar som finns . haha .
efter jag skrivit det förra inlägget så tog vi cykeln till ica där vi köpte en cola, en fanta exotic, två stora chokladkakor och en kartong med chokladbollar . HAHA, fyfan . sen drog vi hem och lämna cykeln för att sedan springa och gömma oss i skogen med allt godis . haha, shiet . vi satt typ där och va fedt flum ett tag och sen kmr det typ ngr killar och bah;

dom; dricker ni ?
jag; nej ..
dom; jo, det gör ni
jag; nej ..
dom; vad gör ni då ? röker ni?
jag; nej ..
dom; äter ni blåbär ?
jag;
japp !
dom; kan jag få?
snoris; det finns där nere, det är bara att ta !

sen typ stod de och kolla på oss ett tag och sen drog de och sa att vi skulle ha kul med våra blåbär . haha, fan . cpn . iaf, efter ett tag gick vi värsta omvägen hem, först till snoris mamma för att hämta en video, sen till snoris far *eftersom han inte va hemma* och så kollade vi på dunderklumpen ! HAHA, sjukt söt film . jag dör .
för de som inte vet asså ; jag&snoris <3 barnfilm

men nu har hon dragit hem och jag sitter här . haha, har typ fedt tråkigt och är helt sjukt trött eftersom jag satt uppe hela natten i telefon med snorisen . jaja, vad gör man inte för tösen .
men jag orkar fan inte gå och lägga mig ): fan .. aja , här har ni ett klipp ur dunderklumpen . HAHA, så värt ! lägg märke till att han heter ; en dum en




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0