tuuuuuuuuuuudels suckers (:

idag har jag inte gjort ngt annat än suttit hemma och tyckt synd om mig själv . haha .
eller jo juste . imorse fick jag typ springa ut helt ofixad , hann inte ens klä på mig . gick ut i bah t-shirt och mjukisar . ingen bh eller ngt . KUL . och självklart kommer en snygg kille in i hissen ?! min tur, eller vad säger ni ?
aja, skulle hämta mina nycklar *jag glömde ju de i sthlm, minns ni?*  en av pappas polare som också kör lastbil var här i västerås och var snäll och tog med de till mig . haha, vissa är ju gulliga .
ah, sen vare upp och efter ettt tag kom det en snubbe och skulle byta våra köksluckor . varför kommer alla när jag är ensam här? vafan :O
aja, så nu har vi inte rosa kök längre, lite sorgligt ju ;O nu har vi vitt .
hmm .. sen kom åby hem , men bara en kortis för hon skulle till stan .. och sen drog jag till ica och handlade och efter det har jag bah suttit framför datan och tittat på tv hela dagen typ . inte fan har jag ätit ngt heller . jag har typ inte ätit på 35 timmar, inte så jättebra kanske ..
aja . har inte mkt mer att skriva .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0