tuuuudels ppl (:

ida har jag varit massa duktig asså (:
men dagen började självklart med att jag blev väckt på ett jobbigt sätt . haha, börjar bli en vana nu .
min mentor ringde och prata med mig, typ as länge också . det roliga var att hon typ inte hade ngt viktigt att säga heller. hon typ bah kolla hur jag mådde och grejer . ganska jobbigt eftersom jag låg och sov .
men ja, märkte också att jag fått massa sms så jag svara på de och sen blev jag typ bombad så kunde typ inte somna om, och så ringer pappa och jag pratar med honom ett tag . sen låg jag kvar i sängen och tittade på tv ett tag . men somnade ganska snabbt och sov ett tag .

vaknade och käka frulle .. titta tv och sen kom pappa (: han skulle bygga ihop hyllan och alla grejer vi köpte på ikea .
jag fixade mig och cyklade ner till rocklunda för att ta ett foto som vi ska ha på ngt kort för att vi ska kunna få mat . haha, hemskt . han som tog fotot fick mig typ att asgarva :O isch, vill inte se den bilden x)
men ah . sen skulle jag cykla hem igen . och låt mig säga såhär .. motvind, uppförsbacke, träningsvärk, sjukt tunga ben och att vara sjuk .. INTE KUL .
aja, till slut kom jag hem iaf .
men fick typ gå direkt igen för skulle dra och handla kebab till mig och pappa .
sen drog han och jag har typ packat upp alla mina grejer, lagt in alla kläder i garderoben och massa . börjar bli ganska fint här. mihi . men fyfan vad mkt kläder jag har .. dte visste jag fan inte . haha .
och sen har jag tagit hand om all disk också . fyfaaaan vad duktig !
ganska bra gjort för en sjukling, tkr ni inte? (:

aja . har typ snackat en del med n idag och igår.
och fan vad skönt att bara få säga allt jag velat säga .. allt känns mkt bättre nu .

blir nog ingen skola imorgon heller ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0