totalflum inlägg ?!

har jag varit hemma i tre dagar nu? ska jag va ärlig vet jag inte riktigt .. jag skulle nog säga att jag kom hem i förrgår .. hm . jeje . jag har iaf varit hemma ngr dagar och det suger :O allt känns bara tråkigt . sommarlovet är snart slut och det händer ingenting .. !
igår var jag iaf hos läkaren och jag ska äta medicin i en vecka till , sen är jag klar ! det känns lix .. bah ; whaaaaat? jag har ätit den där skiten i vad, ett år? mer ?! men aja ..
fan .. asså, det har verkligen inte hänt mycket . jo juste .

JAG KOM MED TILL TRÄNINGSLÄGRET ! wohoo .

nu gäller det bara att komma med i rikslaget (: ! mene ah . eftersom vi, både jag&åby, kom med till träningslägret blir det till att sova i lägenheten hela helgen .. imorgon åker jag alltså till västerås. jag ska försöka få med mig min bärbaradator . om vi ens har internet där :O fuck .. dte vet jag inte , eller jo .. det måste vi ha . haha, åby var ju inne på msn idag (i) och hon var ju där . kul att man tänker lix (: fick veta att vi har fått en hemtelefon idag också . najs värre . vi har cpkonstigt nummer, men iaf . haha .

jag har fan inget intressant att skriva just nu .. sitter typ och väntar på käk och att snoris ska komma hem från träning . haha . illa .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0