tjooooooockt

kostutbildningen sög . haha . fyfan , skitdrygt, verkligen !
men jag en plats i riks iaf ! det är najs ! fast, ingen går säker om vi säger så .. om de tkr jag klantar mig åker jag ner lix , men för tillfället tänker jag vara glad över platsen !

mamma kom in och hämtade mig på centralen och vi åkte förbi donken , var helt sjukt hungrig .. inte käkat sen frukosten vafan ;O men iaf .. vi ska typ skriva matdagbok , HAHA . som om jag vill att mina tränare ska veta hur tjock jag egentligen är ;O aja, det blir till att börja med det imorgon ^^

när jag kom hem träffade jag snoris en snabbis .. hon fick egentligen inte gå ut , så det blev bara en kortis promenad . haha, och hon hade bara trosor, ett linne och en handduk på huve ! haha, det var fint . (; *hon hade precis duschat asså*

nu har ajg bah tråkigt .. dte är ju fan inga inne på msn . huh ;O bah brett . haha . stackarn .
mene ah .. det blir nog sängen om ett tag . och juste . jag är kallad på matchen imorgon ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0