svar på kommentar

Postat av: IdaaLundstedt

ser fram emot att flytta jaja:D?<3


 

svar ; både ja och nej faktiskt ! det känns ju ganska läskigt att helt plötsligt behöva ta hand om allting själv. dessutom kommer jag sakna vänner, familj, västerhaninge, ja det mesta som har med mitt liv att göra ! jag kommer dessutom inte ha så mkt till fritid att träffa så många. å andra sidan ska det bli sjukt kul att få möjligheten och det kanske blir jätttebra ! jag får träffa nya människor, jag får chansen att verkligen utvecklas i min hockey . extra roligt blir det ju om jag kommer med i första laget , dvs rikslaget ! det är ju en utmaning och ngt jag verkligen ser fram emot . så det är målet för stunden , komma med till träningslägret och komma med i truppen . och om jag inte börjar på gymnasium i västerås kommer jag heller inte ha tid att spela i västerås damlag, vilket jag gärna vill göra . jag har lix inte tid att pendla, speciellt inte om jag ska ha massa läxor och så .. så det är ju också en fördel med att flytta . men jag kommer ändå träffa iaf pappa en del eftersom han är andratränare .

så för tillfället är det blandade känslor . men det känns ändå bra . jag har en grym brud att dela lägenhet medoch i värsta fall kan jag bara flytta hem igen ! det blir säkert bra med tiden men jag kmr sakna alla helt sjukt mkt och hoppas verkligen ni kommer och hälsar på mig <3


Kommentarer
Postat av: Idaa

vilket gulligt svar darling:D

Klart vi kommer, måste ju se hur du bor därborta lix!<3

2009-08-03 @ 13:11:47
URL: http://idahelene.blogg.se/
Postat av: sudd

ja, det tkr jag verkligen ! annars avlider jag ju där borta :O<33

2009-08-03 @ 13:13:55
URL: http://suddfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0