placera mig i mängden, ändå sticker jag ut

jag sitter här och har , som min syster skulle säga, buttboring .. snoris dissade mig för snart en timme sen . haha, hon kan ju suga (:
hon var inte ens här länge lix .. :O
vi typ spela , haha ! och så ringde snyggfan (: så drog snoris och jag snackade en stund te med honom ..
och sen dess har jag typ suttit på fejs och kollat utube lix .. det 3 roliga inne på msn . suuuug :O var är alla? eller jo, jag vet att två kommer om ett tag .. men ofta jag pallar vänta (a)

hm, jag skulle ha packat idag .. wops .. det får jag göra imorgon . åker ju till skottland med laget imorgon för att spela fotbollscup, najs värre, jag vet lix (: jag vet inte om jag kmr skriva ngt i bloggen imorgon .. beror på om jag hinner, annars är jag tillbaka den 10e på natten/11e (: försök att inte sakna mig för mkt lix ..

mene ah .. ngn stackare som vill underhålla mig (: ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0