oj, vilket långt inlägg det blev ;O

okej, nu är jag hemma .
det blev inte mkt till att fixa sig imorse . satte bah på mig kläder och borsta tänderna typ . inte haft smink eller ngt på två dagar nu ..
men ja , åkte till stadium och letade efter shorts att träna i .. men hittade inga köpte bah strumpor . haha, så drog vi till öb och typ köpte en ficklampa, batterier, tuggummi och en cola .
sen åkte vi vidare till handen där vi fortsatte leta efter shorts, men inte fan fanns det där heller. gick till kicks och träffade lollo , snackade ett tag, hämtade ett gratisprov på en ny mascara och sen drog vi hem . jag gick igenom kläder och packade, städade lite och sen vare middag . sen blev det bråttom som fan till tåget , men vi hann precis .
åby&hennes mamma hämtade mig vid tåget och sen vare hem .
väl hemma så packade jag upp lite, packade om väskan till hajken och sen ringde jag frida .
skulle visa henne hur man kommer till skolan eftersom hon inte hittar och jag kan inte följa henne imorgon .
så ja, frida och malin kom och hämtade mig vid min port och så skjutsade frida mig .. eftersom idiotsuddan glömde nycklarna hemma i sthlm .. och kan därför inte komma åt sin cykel . KUL . aja, men visade vägen och sen vare hem igen .
och juste . jag och mamma har bytt data så nu har jag den här som är bättre. MAHA . har dock inga bilder eller ngt .. suck . just nu har jag precis installerat firefox istl för äckel explorer . håller på lägga till alla mina bokmärken . (:
och juste . mina kära vänner från ssk som tycker allt med matchen igår var jättekul har bett mig lägga in en bild om matchen . och visst . jag är mogen nog att erkänna som det är . så nu finns det på fb, bloggen och bdb . är alla nöjda då ?
och för er som vill veta vad jag skrev på bdb så lägger jag in det här ;

okej, eftersom folk bett mig så lägger jag la in en bild ang matchen igår . och ja, jag vet att bilden tillhör carro . men ja , har inga bilder på datan satt .

och eftersom jag inte orkar skriva ngt om matchen så kopierar jag från bloggen .

"spela match mot ssk .
och jag tycker danielas kommentar beskriver det hela perfekt .. ;
"pinsammaste händelsen 09"
vi spelade alltså mot ett div2 lag och förlorade med 0-5 .. vi spelade fan inte bra . vi kan såå mkt bättre . tja, vad vi höll på med är väl ett mysterium . men grejen är att ajg tänker lära mig en läxa av det här och sen inte ta åt mig mer än så . allt av den enkla anledningen att jag vet att vi faktiskt är bättre än vad de är . det syntes de fåtal ggr vi skärpte till oss .
och ärligt så blev det 0-4 för sista målet var ju förfan helt jävla stört och när vi snackade med domaren efter så bad han faktiskt om ursäkt och sa att han inte tyckte det var mål egentligen . vafan hjälper det efter lix? särskap lixom . men ja . iaf .
jag tänker inte säga så mkt mer om matchen . hela grejen var bara pinsam .
men det är mot leksand de riktiga grejerna händer. vi får skärpa oss tills dess ."


och ja, jag vet att alla från ssk kommer bomba mig nu och bah; vi ägde er . *lalalala* ni blev krossade .

och ingen av er kommer hålla med om texten antar jag . men ärligt . jag bryr mig inte (: för ni har ju inte direkt sett oss spela förut, och igår så spelade vi fan inte bra . jag vet vad vi kan och jag vet att vi är så sjukt mkt bättre än sådär .

så skriv vad ni vill . jag bryyyyyyyr mig inte . ärligt asså . igår var bara pinsamt och så äre med det . alla lag har dåliga dagar och det där var nog en av våra värsta .

och att jag faktiskt erkänner att vi spelade dåligt och att vi förlorade stort, jag skäms och allt är bara helt sjukt , det visar ju hur mogen jag är om det . och jag kan ju helt ärligt säga att jag inte skulle göra ngn stor sak av det om vi vunnit .

men visst, här har ni eran stund. visa hur mogna ni är och tryck det i ansiktet på mig . nu har jag ju sagt att det är okej . så gnid lite salt i såren . gör det . jag är beredd på det för jag känner er och vet hur ni är .

så SHOOT .


ja, ungefär så glad är jag . huhu , nu kollar jag på batman och sitter vid msn . hoppas att josh eller nathen ska logga in .. funderar på om det är dags att sova snart . måste upp vid sex imorgon .. ska ju på hajk med klassen . haha, illa . så det blir två dagar till utan smink . sova i skogen och grejjer . isch . aja . inga blogg förns på tisdag alltså . ni får ha det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0