ni är det vackraste jag har . jag älskar er

jag lyckades få i mig mat tillslut (: gjorde pommes och värmde en matlåda som jag egentligen skulle ha med mig till västerås .
det börjar bli dags att dra sig mot stationen .. kollade bdb en snabbis innan jag skulle gå och jag hittade *lägg märke till den lilla texten under* ;


gud, jag var på väg att börja gråta .. jag kommer sakna alla så sjukt mycket och jag lovar, jag kmr försöka komma hem så mkt som möjligt och jag hoppas ni kmr och hälsar på mig också . tiden i västerås kmr bli så sjukt lång om ni inte gör det .
jag älskar er, och ni vet vilka jag menar . jag saknar er redan och jag har inte ens åkt .. fan, det kommer kännas så tomt .
all min kärlek till er . jag kommer alltid finnas, ni har mitt nummer och allt . allt för er . ni är guld värda, varenda vän .

nu måste jag dra .. försök att inte glömma mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0