nathen <3

okej, så idag börjar jag skolan . jag vaknar 07.20 av att nathen ringer . haha, jag blev helt chockad typ . iaf, jag som inte ens kan snacka normalt på svenska när jag precis har vaknat och är trött försökte alltså föra en konversation på engelska, nyvaken och fin . haha, jag kunde dessutom inte prata så högt eftersom jag var rädd att jag skulle väcka åby .. men det gick bra . jag kunde inte fått en bättre start på dagen , blev riktigt glad faktiskt . varje dag borde börja med att en underbar person ringer och väcker en . det är naaaaajs . älskar't .
men när han lagt på så kände jag att det inte fanns någon mening med att gå och lägga sig igen eftersom jag ändå skulle bli väckt om typ en halvtimme .
vid typ halv åtta kommer åby smygandes ur  sitt rum och så bah; är du vaken ;O?
men iaf, den tösen är snabb . för medan jag skrev det här och inlägget innan så har hon redan hunnit fixa sig och grejer . hon gick upp halv åtta som sagt och nu är klockan fem i åtta och hon drog för ett tag sen .. hon ska till sin mormor idag (;
men ja .. jag ska nog sätta på lite musik och börja fixa mig . man kan ju se någorlunda normal ut första dagen i skolan lix . frida snackade dessutom ngt om att det var skolfoto idag , helvete .. hoppas det bara är hennes klass . haha .
men som sagt , måste fixa mig nu . om 1 timme och 45 minuter ska jag möta pettson som är världens gulligaste och går upp tidigt för att följa mig till skolan eftersom jag inte hittar (a)
jag berättar allt om hur första dagen i skolan var när jag kommer hem .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0