natalieenbacka <3

okej .. som ni ser på inlägget innan så har jag varit med natalie idag, och som ni ser så har bruden inga som helst problem med självförtroendet. HAHA.
jag har saknat den här flickan så sjukt mkt .. men när vi träffades idag så kändes det inte som att vi varit ifrån varandra en dag . allt var sig likt . det känns såå bra att veta att vi inte glidit ifrån varandra, att vi fortfarande är vi .
jag hoppas det håller sig föralltid och att du gör som du lova och kommer och hälsar på i västerås !

vi har väl mest flummat bort hela dagen och x-antal på min kontaktlista på msn har väl idiotförklarat mig nu. men haha! det var faktiskt inte jag som skrev ! förlåt för det (a)
och juste . HAHA , det är något med natalie förstår ni .. först när hon kom så börja min data dampa som fan .. och sen när vi drog ut så börja min mobil dampa och nu funkar den inte alls . haha ): jag har alltså ingen mobil för tillfället .. sug . så som jag sa te henne .. hon är inte välkommen hem till mig längre ! haha . allt går bara sönder när hon är i närheten (:

ellan var här en liten stund idag också .. haha, jag orkar inte gå in på vad vi gjort idag .. att jag varit med natalie duger (;
hon ska föresten skicka bilder te mig när hon kmr hem, wohoo !

nu sitter jag typ och väntar på snoris .. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0