när jag ser dig jag får kortslutning !

imorse kom snorigast hit och gjorde frukost te mig (a) maha, är man lat så är man .. sen tog vi det typ bara lugnt tills det var dags att gå på långpromenad med kassie och direkt efter det bar det av till hanveden för fotbollsträning .
det var kul, länge sen nu tkr jag .. men det var helt sjukt mkt knott ! sug lix .. efter träningen vare käk och dusch och sen kom snoris&alma hit .. så har jag lekt med de hela kvällen . därav videon. HAHA , så gåre när man umgås med snorigast&toentigast lix (: det har inte hänt mkt idag asså ..
mene ah , blev helt sjukt glad idag btw ! älskade natalie smsade mig och fråga om vi skulle leka imorgon ! AWWIII . så blir antagligen leka med natalie imorgon . aaah, kärlek på't !

asså, jag har typ fastnat för den här låten, så sköön ! haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0