kvällen

jag&snoris bestämde oss för att gå ut och gå .. det var det dummaste jävla beslut jag tagit på evigheter . haha, jag hann inte ens utanför dörren innan jag kände hur dumt det var .. har ju sjukt ont i benen ^^ vi kom inte längre än hem te snoris far, som inte var hemma, så vi gick in där och spela playstation. haha, coola som vi är .

jag måste bah berätta, haha . fick veta av mamma ..
när vi var på väg hem från västerås idag så hade mamma hängt tvätt på balkongen och då hade hon sett två killar som var utanför oss .. först typ var de vid gungorna och så och sen kom de närmare .. och så typ höll de på sjunga "i will always love you" .. och sen när de varit där ett tag så går de upp mot snoris typ .. och sen kom de tillbaka till oss . asså, haha . fedt synd att de hann försvinna innan jag kom hem ! hade lätt velat se vilka det var . nu lär man ju aldrig få veta det .. tråkigt !

iaf, drog ifrån snoris för att jag var helt sjukt trött .. så nu äre sängen som gäller !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0