i know i got to move on, but i'm so addicted to you .

jag kan ju inte påstå att dagen har varit bra ..
vaknade sjuk ! kul, jättekul ! speciellt eftersom det är träningsläger idag. vafaaaan . jaja, det är väl typsikt min tur .. mathiesen tyckte jag skulle stanna hem tills jag var bra, vi ska höras imorgon .. vi får se hur det blir ..
okej, det är nu ni (läs jocke) undrar vad jag är för sjuk , och nej. jag ville inte säga det för det är ääääääckligt . men visst . jag är magsjuk .. jättekul .
så jag har varit ensam hela dagen , och ingen är inne på msn .. roligt lix . men självklart . lämna mig här i min ensamhet bara .. gör det (:

men för att bli lite positiv

dagens hiss ;


- nathen !
en sjukt skön snubbe vi träffa i skottland - en kanadick med andra ord . eller som de sa ; an asian canadiandick . HAHA .
vi snackade inte alls mkt i skottland men sen vi kom hem och snackat på fb och msn har vi kommit varandra närmare och jag känner redan att jag kan berätta exakt vad jag tycker och tänker för honom . det är så otroligt skönt att veta att jag har honom och han lyckas alltid få mig på bra humör , när allt är som värst . jag vet att han vet exakt hur jag känner och mår . och vi finns där för varandra . han är en på miljonen .

- jag mår bra mentalt ! och jag är trots allt ganska glad idag/för stunden .

- medicinen !
jag har äntligen insett att medicinen verkligen har hjälpt och vilka fördelar det är med att jag nu ska sluta . adjö alla biverkningar som jag har miljoner ! hej till en fungerande kropp igen .

- cola !
man får massor av cola när man är magsjuk (a) !

- smink !
iochmed att jag insåg allt det där med medicinen så fick jag för mig att dissa sminket . dvs att jag har sjukt lite smink . hade ni frågat mig förut hade det här varit osminkad . det är mindre en en tiondel av vad jag brukar ha !
kanske avslutar inlägget med en bild

- regn !
nu när jag ändå ska sitta inne hela dagen kan det lika gärna regna . och ska jag va ärlig tkr jag om regn ibland , är det inte jättemysigt att bara sitta och höra regnet smattra mot fönstret? waaah, älskar't !

dagens diss ;

- blixt !
BLIXTEN SLOG NER I VÅRT HUS :O  precis när jag skrev inlägget så bah ; BAAAAAAAAAAAAAAANG . jag bah; whooooooa ! och sen dog allt, telefoner, intenet . rubbet . så härifrån är alltså skrivet ett tag efter .

- saknad !
jag saknar nr

- jag är sjuk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0