helgen

okej, jag har inte orkat uppdatera i helgen . men ja . här kommer det

fredag - jag gjorde inget speciellt eftersom snoris var på gotland med a-laget och jag var sjuk .

lördag - jag upptäckte att jag glömt smink och typ allt i västerås och alma kom över , söt som hon är , och jag fick låna av henne .
sen snodde hon mitt löshår eftersom det är fel färg för mig nu .. aja, sen drog vi in te stan och typ först köpte cola och choklad och sen promenixa lite . sen hamnade vi på donken och käkade där .
sen promenixa vi lite till och typ vinka till massa balla bilar, HAHA . med "suddan&samis-musik" som alma säger (:
aja . sen drog vi la hem och satt och väntade på snoris på station .
mötte henne och sen lekte vi typ hela kvällen tills alma skulle hem .
snoris sov hos mig .
kvällen var helt sjukt kul och bilder/videos kanske kommer. HAHA .  orkar inte direkt berätta vad som hände under kvällen , men riktigt kul hade vi .

söndag - jag&snoris vaknade vid typ två .. jag duschade och hon fixade frukost . och sen fixade vi oss och grejer för att sen dra till handen där jag köpte trosor, två par "vantar" , en tjocktröja, tights och en hudkräm .
snoris köpte trosor och ett linne, maha .
aja, sen drog vi hem och jag packade och lite . och sen käkade snoris hos oss . vi umgicks lite och sen bar det av till tåget .
hamnade typ mittemot en läskig snubbe som satt och titta&log mot mig hela tiden . isch .. aja .
fick gå hela vägen från station till lägenheten . JOBBIGT VARE . två tunga väskor och högklackat . kuuuuuuul . inte mkt .
när jag kom hit satt åby&malin och titta på tv (:
men nu sover åby och malin har gått hem .. själv tittar jag halvt om halvt på "sagan om kungens återkomst"

eftersom lektionerna börjar imorgon och vi har hockey direkt på morgonen så börjar det bli dags att sova snart .. men det var allt jag orka skriva om helgen . vi hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0