hejdåå (:

jag hinner skriva ett inlägg innan vi åker (a)
jag var inte direkt glad när jag blev väckt imorse , var helt sjukt trött .. gick och la mig vid sex imorse.. isch , ibland är jag smart (:
men jag fixade mig och så och jag var snart på bättre humör .. jag plockade ihop allt jag ska ha med mig och la det på golvet, sedan var jag tvungen att gå och återvinna tidningar och kartonger och passade då också på att gå till snoris eftersom hennes hemtelefon inte funkar och jag tog tillbaka min reservmobil igår som hon lånat ett tag nu .. var tvungen att ha den eftersom min har fått damp och inte vill funka .. men så jag var hos hennes ett tag medan hon packade och så .. jag fixade naglarna, har klippt av de .. fedt synd , har inte haft så här korta naglar på flera år . mene ah, de var så fula efter hockeyn .. så var tvungen .. men sen vare hem igen och lägga ner alla grejer i väskan och sen åkte jag på att dammsuga .. vafaaaan :O
nu sitter jag här och väntar på pizza .. snoris&carina ska också käka här .. haha, sen ska vi dra och hämta julia och åka ..
jag har ingen mobil med mig , men försök att inte sakna mig för mkt (: jag kommer tillbaka den tionde .
lycka till på oss i skottland nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0