härlig dag idag (:

det blev säng för mig klockan fem imorse, men somnade inte förns vid sju .. och sen vare dags att gå upp klockan nio. vafan ..
men jag har haft en bra dag idag, maha . jag är på bra humör . låt oss behålla det ? (: låter bra tkr jag !
så varför har jag haft en bra dag?

jag lyckades gå upp direkt när jag skulle, solen skiner och det är varmt ute, jag hann packa och allt klart ganska fort, hann träffa snoris en snabbis och vi hade följe till tåget och med tåget en bit, jag fick tillbaka mina mobiler *som jag lämnade på lagning för ett tag sen, minns ni?*, och ja. mobiler . det var två . haha ,
jag behöver dessutom inte åka tåg till västerås, min tränare kommer och hämtar mig här i vh . wohoo !
och så äre ju match idag ! naaaaaaaaajs värre lix ! ska spela mot killarna . vet dock inte vilken ålder (: men kul skare bli .
sen stannar jag alltså i västerås , har mammas data med mig eftersom pappa inte hunnit fixa klart min ..
men iaf . bilen är lastad och allt är klart . nu tänker ni, bilen är lastad? din tränare skulle ju hämta dig?
haha, ja . men mamma kommer efter (: hon hinner bara inte hem i tid för att skjutsa mig , och jag måste lasta bilen eftersom hon inte kan bära ngt då hon har opererats och inte kan använda sin vänstra hand ..

det enda som jag behöver göra nu är käka, problemet är dock att vi inte har ngt att äta hemma . haha, jävla skit .. och min tränare kommer om 1½ timme .. kul , vi får se hur jag löser det .. men det ska nog lösa sig , antar jag ^^ 


tkr låten är fedt skön (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0