hajken

det blev alltså inget sova innan hajken ..
när jag fixat packning och käkat frukost och sådär skjutsade åbys mamma mig till skolan *nästan en halvtimme för tidigt* jag gick då för att leta efter syv för att säga vilka inviduella val jag ville ha . men han hade inte börjat än, så jag gick tillbaka till parkeringen och satte mig vid busshållsplatsen . där satt också två killar .. och eftersom jag hade så grovt tråkigt och de andra inte skulle komma på ett tag trängde jag mig på och börja snacka med de . haha, de var fan rätt najs . jonas&linus , fast de går inte i min klass .. de går i b (: haha, så snackade med de ett tag och sen kom jonny *jennie, en tjej i min klass , vi kallar henne jonny :D varför kanske ni får veta ngn gång (:* och så satt hon med oss och sen efter ett tag kom michaela och sen jessica .
vi gick bort mot där alla andra stod och hittade simone *signe, den nya tjejen*
vi satte oss på bussen och jonas och linus satt vid oss . haha, det blev bussresa i typ en timme eller ngt och sen släppte de av de av a och b - klasserna och vi fick åka en stund till .
när vi kom fram tog vi våran packning och så fick vi ngr papper .
det är såhär va .. på upprpoet fick vi fylla i en lapp där det typ står favoritfärg, vad man sysslar med, vad man tkr om att göra . massa sånt . och våran mentor höll i papperna så fick man dra ett och sen inte visa ngn . man hade nu en hemlig vän , haha . ingen fick veta vem det var . och man skulle typ försöka lista ut vem det var och vara extra snäll mot denna . haha

sen började vandringen .. usch . gick ett tag . och man kan ju inte säga att det hela började bra x) flertal tappade packning, jag fastnade i ngt och det gick TVÅ hål i mina byxor samtidigt som de drogs ned x) och jessica ramlade när vi skulle över en bäck , fast den var fylld med lervatten .. stackarn . hon blev sjukt smutsig . haha .
när vi kom fram till där vi skulle ha läger så tvättade jessica sina kläder i sjön, vi satte upp tältet och käkade .

sen vare vandra igen .. fedt jobbigt . gick typ massa och sen kom vi fram till ngt ställe där vi fick fika lite och sen körde vi massa lekar och övningar .. haha .
sen kom aklassen med kanoterna och vi blev indelade vilka vi skulle åka med . jag åkte med min hemliga vän , daniel, haha . och med jessica .  fyfan vad osäkert det var ;D
men ah . typ hela tiden körde alla på varandra , skvätte vatten och försökte ha ner de andra i vattnet ^^
sen stannade vi på ngt ställe och bytte partners. HAHA, jag fick då åka med rasmus och andré . *varför jag alltid hamnade i den enda kanoten det var tre i vet jag fan inte, men så vare* .. vi fortsatte med samma stil och sen kom vi fram till lägret . där var det till att byta kläder, chilla, hänga upp allt som var blött och egentligen bara vara .. tills vi hade samling och skulle köra världens tråkigaste lek . haha . man skulle typ samla grejer för hela alfabetet . alltså, en grej på a, en på b .. osv . och man fick bara ta sånt som fanns där innan vi kom dit . haha, och sen skulle man göra ett konstverk av det där och hitta på en historia till bilden . haha . vi fick en timme på oss . men höll bah på ett tag och sen gav alla upp för det var så jävla tråkigt . haha, lärarna satt nere vid vattnet och fika . men ah, de kom tillbaka när det var ttyp 15min kvar och då blev vi tvungna att börja igen . och sen skulle vi berätta för alla andra, och haha . dte var fan kul. HAHAH .
sen vare käk och så . men jag åt inte för jag mådde så jäva illa och jag gick och packa och så .
sen drog ngr killar ut med kanoterna och trilla i och massa . fedt kul .
ah, sen vare prisutdelning för den tråkiga leken och grupp3 vann alla kategorier utom en . "berättelse-kategorin" och den vann vi . HAHA, bara för att vi fjäska som fan :D
mene ah .
sen vare presentation och jag fick typ börja för direkt när jag sagt min skulle jag dra .. sa hejdå till alla och sen skjutsade en lärare mig till ett ställe där tompa *min lagledare* skulle hämta mig . däcka i båda bilarna och däcka direkt när jag kom hem ..
det var typ allt om hajken . även fast det var jobbigt var det rätt najs och jag tror jag kommer trivas i den här klassen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0