godmoooorgon .. 13.48 ?!

tudels folket .
det var helt sjukt skönt att sova i min säng i natt . isch, jag har saknat den .

iaf . jag har väl typ inte gjort så mkt hitills . gått upp, käkat frukost . valt vilka ämnen jag ska läsa som inviduella eftersom jag är rig .. men iaf , det blev psykologi A och orginisation och ledarskap .
hade velat läsa engelska, men det var fullt . jaja .

sen har jag typ kollat fb lite och spelat farmville. haha, asså. omg . jag har blivit värsta geek på farmville -_____- gay spel .
aja, sen har jag la snackat med nicu . eller ja . försökt . han har ju jävla fitt internet där borta i rumänien och det stängs av hela tiden så vi kan knappt snacka . det suger vafan ..

mhmm . så ah . nu lyssnar jag på musik och ska fixa mig snart . måste dra och handla, packa och städa mitt rum och sen dammsuga . allt innan sju typ . vid åtta går mitt tåg tillbaka till västerås .
jag skriver mer när jag kmr till lägneheten .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0