glatt humör (:

idag har jag bara tagit det lugnt, låg kvar en stund längre i sängen, bokade tågbiljetter, fixat mig, käkat .. och nu har jag precis packat väskan .. och märkte att min ipod är helt urladdad . kul ! jag ska alltså sitta på ett tåg i typ mer än en timme i min ensamhet .. får ringa snoris eller ngt . haha, hon började skolan idag föresten . stackarn, hon går till fyra redan första dagen ;O jag lider med stackarn . får väl update om hur det var senare .

nu sitter jag bara här och väntar på att tiden ska gå . tåget ifrån västerhaninge går inte förns 15.55 .. så det är ett tag innan jag måste gå . hm , jag ska nog hitta på ngt att göra tills dess (: och om snoris inte vill prata med mig på tåget har jag ju min bok med mig, huhuu . som är på engelska, omg . jag är såå duktig . den är fedt tjock . haha . iaf ..

jag ska alltså till västerås idag för vi ska ha kostutbildning . haha, vi ska alltså sitta och lära oss om mat , vad man ska äta och inte, i två timmar. skojj värre va?
och sen vare meningen att jag skulle stanna i västerås . men eftersom fysen imorgon är inställd så åker jag hem . lika bra det . och jag blev typ fedt glad att den var inställd, för två anledningar .
1 - jag hatar fys .. vem gör inte?
2 - det betyder att ajg antagligen får spela fotbollsmatch :D ! det blev jag ärligt jättteglad över ! jag trodde det typ inte skulle bli en enda match till .. jag har lix så mkt med hockeyn så jag trodde inte det skulle finnas tid .. pierre ville ju att ajg skulle spelat i lördags , men då hade jag läger + att jag var sjuk .. och så ville han alltså matchen imorgon och den på fredag . den imorgon kan jag alltså, hoppas jag blir kallad bah ! hoppas verkligen det ! den på fredag är mer tveksamt eftersom jag tror jag har is då .. aja .
det blir så mkt fotboll det blir helt enkelt .. jag vill fan inte sluta , det suger . men .. man kan inte både äta kakan och ha kakan kvar som far min säger .. men ja . jag kmr sakna det enormt , speciellt alla underbart fina lagkamrater !
mer update om hur allt blir kommer väl ikvl när jag kmr hem (;

nu ska jag typ gå ner och kolla om det finns ngt i kylskåpen . huhu , är man tjock så är man . (: och det gäller ju att passa på, snart flyttar man och blir fattig och har inte råd och man har dessutom inte lov att äta vadsomhelst .. haha, fedt synd .

pappa ringde nu och jag fick tydligen inte ta tåget som går 15.55 för tio minuter räcker inte alls till att byta tåg .. aja , jag ska väl te kylskåpet och sen till stationen direkt då ^^
fast, jag skojja igen . för nu ringde snoris mamma och ville att jag skulle släppa ut alva så hon får kissa . haha, det blir nog bråttom . så nu måste jag dra !

men ja , när jag kmr tillbaka är jag matexpert . ;) vi hörs ikvl !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0