första dagen med riktiga lektioner

tudels folk (:
sjukt jobbigt att behöva gå upp tidigt imorse . isch ..
mene ah . började dagen med första hg-träningen *hockey med andra ord , hg = hockeygymnasium*
det var buttboring (: haha, men det är bah för att vi hade skott-träning idag . sånt gillar vi inte . jag suger ju på att skjuta :O
men iaf . glömde handduk hemma .. självklart . jag glömmer alltid ngt .. så fick cykla hem för att duscha . men lika bra det för var sjukt hungrig så passade på att käka pannkakor och lite . fixade mig och drog sen till skolan .

träffade jessica utanför skolan eftersom jag inte har ngt schema och jag har inte en jävla aning om vart allt är och så . men det hjälpte ju inte så mkt eftersom hon inte visste vart vi skulle. haha, eller jo . men inte vart det låg :D så fick ringa michaela som skickade jonny att hämta oss x)
första riktiga lektionen blev mis med hans, våran mentor . haha, jag tkr han är rätt skön faktiskt . satt och garva massa åt honom .
sen vare lunch .. jag var ju så hungrig ? men iaf . käkade och sen vare svenska , woho .. hade läsförståelse . somnade när jag var klar .. haha .. kul . och efter lektionen när jag skulle snacka med våran lärare hon bah ; är du trött idag ?
jag bah; hehe . aaah
läraren ; jag såg det . jag kollade på dig . det såg så skönt ut , du bah satt där helt avslappnad *smile* hihi

asså, haha? man brukar va avslappnad när man sover (; men ja . tror inte hon såg att jag sov för satt med händerna i ansiktet och sov bah en jättekortis . annars satt jag bah och blunda, försökte inte somna ..
men asså, ofta . lärare brukar typ bli sura om man sitter och sover på deras lektioner . haha, hon bah blev glad? haha :O vi gjorde iofs inget . satt och vänta på de som inte va klara .men iaaaf .

sen hade vi matte . usch . räknade iofs inget . men iaf . hade genomgång . och sen skulle vi skriva namnlappar och bli fotade . KUL . inte mkt . en och en , framme vid tavlan, inför alla . usch . typ hela klassen hade iofs dragit när jag skulle ta eftersom jag typ är sist på klasslistan , men ändå (:

efter skolan drog jag till ica och handla och sen hem .
åby kom hem och vi satt i soffan och pratade lite medan hon pluggade och jag satt vid datan . huhu, kul att vi kan va sociala medan vi är osociala :D
mene ah . sen drog jag ner till stan för att hitta en väska . men det gick ju som det gick ..
kom tillbaka och åbys mamma var här . käkade pannkakor , (haha) sen somnade jag på sängen och sov ett tag . och sen satte jag mig och skrev ett brev till min svenska lärare . haha, en läxa vi fick idag . det är typ för att hon ska lära känna oss . ska lämnas in på onsdag . men ja . nu äre klart !
och bah för att det är lagom sent att gå och lägga sig är jag inte så trött längre. skit .. aja . ska ändå sova snart . trött eller inte :O
sovmorgon imorgon ! wohooo .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0