första dagen i lägenheten

haha, jag har totalt glömt att uppdatera . men här kommer det .
första kvällen i lägenheten gick fint, trots att jag var ensam . tittade på tv och satt vid msn hela kvällen .
dagen efter blir jag väckt typ vid nio av att det ringer på dörren fedt hårt . först blir jag bah  fedt ; ooooooh . och typ börja vända på mig och grejjer och då ringer det fedt hårt igen .. kul lix, det var bara gå upp och där stod en gubbe som skulle sätta upp en skohylla till oss .. det tog honom typ en halvtimme och jag höll på somna flera ggr , men vafan .. jag kan inte sova med en främmande man i huset x) inte när jag är ensam . så när han är klar och jag tänker ; äntligen, nu kan jag sova . då kommer han på att han ska byta handtagen i vårat kök .. så han försvinner för att hamta handtagen och jag tänker att jag iaf ska få sova en liten stund tills han kommer tillbaka, men då ringer pappa .. och när han babblat klart kommer gubben tillbaka .. sen medan gubben är där ringer snoris, men ja säger att jag ska ringa upp och lägger på .
efter ett tag drar gubben och jag tänker ; SOOOOOVA
men kommer strax därefter på att jag måste ringa snoris .. så ringer henne, hon svarar inte .. hon ringer efter ett tag och säger att hon ska ringa mig efter hon käkat lunch .. så jag lägger mig ner för att sova men hinner knappt vända mig innan hon ringde igen känns det som . efter det kändes allt bara hopplöst och jag satte på datan ..
sedan får jag ett sms av åby som var på väg till lägenheten .. jag trodde inte hon skulle komma så tidigt faktiskt .. mene ah . började fixa mig och käka frukost, åby kom .. vi snackade en hel del och sen skulle hon dra och träffa en polare och då fick jag för mig att noppa ögonbrynen, raka mig och massa sånna grejjer . sen satt jag typ vid datan och tvn hela dagen och typ bah chilla .
åby kom hem och vi fixade käk och drog sen till ica och handla .. sen var det träning .
först vare fys och det blev till att springa . sen gick vi in för att byta om till ispasset och när vi är klara märker vi att isen är dubbelbokad .. konståkarna har isen till 20.50 och vårat pass skulle va slut 21.00 lix .. så det var av med grejjerna igen för att gå ut och fysa igen .. skojskoj .
tog cykeln hem, duscha och greja och sen blev det mat igen . sen gick åby och la sig och jag satt här ett tag ..
det var allt för igår , skriver idag i ett nytt inlägg .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0