för det är synd om mig idag !

tjing !
jag gick faktiskt inte och duscha direkt .. för nathen loggade in . men efter ett tag blev det dusch och jag tvätta ansiktet och allt det där, återfuktande ansiktmask, mih . och när jag är typ helt klar, halvt påklädd och håller på smörja in ansiktet med fuktighetskräm så kommer pappa och bah; kom och kolla på cykeln nu ..
*jag måste ju ha cykel i västerås, vi ska cykla överallt och tills vi köpt ny ska jag ha mammas som vi håller på fixa till, skulle ställa in styret och det idag*
iaf, så jag tar min rosa klasströja *ni vet en sån där man får när man går ut nian? med allas namn* och har den lixom bara över armarna och så . jag satte inte på mig den ordentligt för jag vill inte få klet på den eftersom fuktighetsgrejjen inte torkat .. så sitter jag på sadeln och pappa ska dra upp styret och så bah ; SPLAAAAAT
så har jag äckligt rostvatten över hela mig och min tröja :O vafan, nyduschad och allt . jävla skit .
det var ju bara upp i badrummet och skölja tröjan, skrubba den med yes och sen slänga in i tvättmaskin . gud vad roligt .

så blev det lite data och så tills middagen och sen blev det lite data till . sen vare promenad . huhu , sen sitter jag här nu igen . haha, hoppas på att nathen och ngr fler roliga ska logga in snart .. börjar få ganska tråkigt och tkr typ fedt synd om mig själv .. pappa sa nu att vi inte ska till västerås för träningslägret imorgon .. fedt synd ! fast kanske lika bra, spelar nog inte så jävla bra nu när jag inte fått behålla en enda måltid på hela helgen .. men ändå fedt synd att missa hela skiten ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0