bruuuuuuuuuum ?

idag, eller ska jag säga igår, hände det inte mkt .. jag gick upp typ 14.30 eftersom jag blivit bortglömd igen . haha ,satte mig vid datan typ . och sen hände det inte mkt. snackat med josh *kanadick* typ hela dagen ^^
käkade frukost och fixade mig . och direkt när jag käkat frukost ringer snoris mamma och säger att jag ska dit och äta middag . haha, fedt synd . iaf, jag gjorde det och sen vare match .
vi spelade mot hammarby och jag tycker vi spelade bra ! men det räckte tyvärr inte och det blev en förlust med 3-0 .. det var svinkallt och det regnade , men det är smällar man får ta (: jag tkr matchen var ganska rolig bara synd att jag åkte på att få ont i halsen mitt i allt ;O men jag spelade iaf .. blev nästan dödad också, HAHA !
sen vare hem och duscha och lite för att sen hamna här igen . och när jag blev hungrig gick jag ner och hämta massa och det blev ; två avocado, tre paprikor, fyra minitomater, en tomat och två äpplen . haha, vafan lix ;O? det där va så inte jag .. men för att jämna till det lite blev det cola till (:
men iaf . annars har det fan inte hänt mkt idag .. kom precis på att jag glömt att skriva matdagbok .. fan då . haha . aja . får väl skriva ner nu (:
asså, fan . klockan är fyra .. jag måste gå upp om fem timmar :O .. det börjar fan bli dags att dra snart . men snart som sagt . haha , imorgon drar jag till västerås också . kanske blir ngt inlägg innan jag drar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0