bortglömd

eftersom min käre mor glömde mig (!) så vaknade jag 13.38 idag .. och inte av mig själv inte .. telefonen ringde, och det var la tur som fan .. annars hade jag kunnat sova ngr timmar till , helvete :O jag jag som hatar att sova till längre än tolv .. det känns som att hela dagen bara försvinner lix, det är jobbigt tkr jag .
iaf, jag hann inte svara i telefon, men jag tog mig upp och ringde och skällde ut mor min .. haha

och nu har jag precis kollat min mail och gissa vad jag hitta? maha, alma hade skickat designen till mig ! kärlek på henne ! tack almisen ! <3
så nu har jag ny design, awesome !

men .. jag måste gå och fixa mig så jag är klar när natalie kommer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0