3dje augusti

jag&snoris var vakna till 04.11 igår .. hoppsan (:
vaknade typ flera ggr imorse , men den som räknas är väl den sista . dvs efter tolv ngngång .. men ändå innan ett . haha . iaf .
fixade oss, käkade frukost och lite sånt . tittade på tv och sen vare hem till mig för att hämta kassie och gå på långpromenad. gick en ny runda idag , maha . variation är nyckeln. iaf . sen vare bah in, packa, byta om och dra.

hämtade ida på vägen och sen vare västerås som gällde !
pigg som jag var somnade jag i bilen och sov väl en stund .
vi blev lite tidiga så åkte förbi lägenheten först för att pappa skulle fixa benen på min säng och för attt lägga ut en matta så bordet inte ska göra märken i golvet ..
när vi väl kom till ishallen vare byta om direkt för att gå ut och springa .. helt sjukt tungt var det ! sprang samma runda som igår , men gick bra mkt lättare igår . kändes som man gått upp massa under natten (a) fyfan vad trött jag var asså . jag har fan träningsvärk . och då tkr jag synd om alla brudar som genomförde hela träningen igår. haha ! om jag har träningsvärk vad fan har inte de då :D , stackarna .
men stretchade, bytte om och sen vare is . sjuuukt jobbigt , enligt mig (a) . höll på dö där ett tag .. men askul . det gick faktiskt rätt bra idag ! jag är nöjd iaf (:
duschade, stretchade, bytte om och sen vare hem . och gissa vad?
stannade och käka på donken på vägen hem (a) haha, men iaf . sitter här nu och ska väl kolla lite grejjer och sen ska jag umgås med snoris .

och det är helt sjuuuuuuukt synd om mig ! har asont i hela kroppen , speciellt efter det här passet . faan , haha . illa .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0