29 april

igår bestämdes det . två lag går upp i riks, varav ett är västerås. awsooooome . fyfan vad najs . västerhaninge går inte upp i riks eftersom de kom sist i kvalet .. men vad gör det, södertälje fortsätter tömma västerhaninge . kan nästan lova att västerhaninge inte har något damlag nästa år .. men ja, nu spelar det ingen roll längre .

jag har egentligen inte mycket att säga, varit hemma från skolan i några dagar nu . missade klättringen med klassen idag *gråter en skvätt* , det var ju .. synd , eller ngt .. tränade två timmar igår, bara styrka . och 1½ timme styrka idag .. JAG HAR ONT I RUMPAN :$ ):

har typ inte gjort mkt idag .. tränat, tittat tv och käkat , duschat .. just nu väntar jag bara på attt snoris ska komma hem . måste gå på långpromenad med kassiebus. sen måste jag åka och köpa en ,minst en, ny bh. sen ska jag städa och packa .. kanske hinenr lite på bildarbetet också, fast det är la skitsamma, måste ändå ta med det .. isch .

det är en grejj jag undrar .. varför förkorta namn i bloggarna? det känns sjuuukt wb gossip girl. palla? alla vet vilka ni är och också därför på ett ungefär vilka ni snackar om . det är lixom ingen idé med det . som en viss brud som skulle skriva massa skit om mig och om att vi bråkade och skit . "s" , och vem fan som läser din blogg vet inte att s står för suddan? asså, shiet . folk .. stå för vad ni skriver och tycker, använd riktiga namn. annars finns det ingen mening att skriva det överhuvudtaget.

och nu är det såhär, jag har bestämt att min blogg inte längre handlar så mycket om vad jag gör .. mer saker som jag funderar och undrar över. mina åsikter, tankar. sen kan det trilla in lite om vad  som händer i mitt liv också , men det känns som att det inte är så intressant att skriva om att jag varit i skolan, varit ute med hunden . ja, ni fattar . jag testar såhär så ser vi hur det blir (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0